Поширені питання
Как сделать заказ в интернет-магазине?
1.Выбрать метод оплаты:
-наличными в магазине;
-наложенный платеж(при получении товара на Новой почте);
-на счет в Приватбанке
2.Выберите способ доставки:
- самовывоз;
- новая почта
3. Укажите свою область
4. Укажите город
5. Напишите номер склада новой почты в Вашем городе
6. Фамилия имя и отчество
7. Ваш емейл(електронный адрес) - ВНИМАНИЕ!!! емейл должен быть реальный, так как на него Вам прийдет отчет о статусе заказа и в случае оплаты на счет Приватбанка -будет выслан инвойс( счет-фактура на оплату).
8. Ваш мобильный
Коментар до замовлення- він в кошику непомітними сірими літерами-натискаєте на напис і у віконці, пишіть необхідні уточнення.
Не забудьте поставити галочку,якщо Вам необхідний рахунок на оплату.
Чекаєте на електронну адресу лист про те,що Ваше замовлення прийнято нашою компанією!
Хто оплачує за пересилку товару за Новою поштою?
Послуги Нової пошти з пересилання товару оплачує покупецьДе можна отримати товар?
- Ви можете отримати замовлений вами товар на зручному для вас відділенні нової пошти у вашому місті.
- Якщо ви проживаєте в Харкові, то можете отримати товар за адресою, вказаною на сайті, попередньо зробивши замовлення. Практично весь товар, зазначений на сайті, є в наявності і забрати його можна в день замовлення, якщо замовлення було зроблено в першій половині дня), або на наступний день.
- Якщо проживаєте в Харкові - можете замовити доставку товару кур'єром (орієнтовна вартість доставки - від 50грн)
Як підтвердити оплату замовлення?
Після оплати замовлення бажано вислати скріншот оплати або фото чека про оплату на VIBER 0685504677 і зв'язатися з менеджером по тел. +380970185476 або +380505646114